jag är tillbaka!

hej på er! nu kan jag inte hålla mig längre, det är så kul att skriva, och så även måste jag skriva av mig ibland. Det är såååå mycket som händer just nu, och jag tänker inte skriva exakt vad.. men kommer skriva av mig många inlägg både som ord eller långa texter om just allt, utan att nämna exakt vad. När allt är över och vi börjat på ny kula, då kanske jag är redo att skriva om det.

Ikväll kommer det även inlägg om hur långt tindra utväxlat nu. hon blir ju 1 om mindre än en månad! heeelt sjukt!

Nu är vi på bussen påväg att möta min kusin o hennes fina Milton. nu var de läääängesen vi sågs!

Här är en bild från i lördags då tindras morfar var på besök :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen ett inlägg! Har som kvällslektyr att läsa din, Celinas och Fias bloggar varit lite tunnt med det ett tag nu. KRAM

2013-01-22 @ 08:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0