Nervositet och descutan!

Har precis varit på en långpromenad med min lilla skatt och även svängt förbi apoteket för att köpa Descutan. Det är en tvål för 160 (!!!!)kr och ska användas ikväll när jag duschar innan jag går och lägger mig och sen även imorgon bitti när jag duschar innan jag åker in till sös för operationen kl 9. Nu börjar jag verkligen bli nervös.. lär ju bli ännu värre ikväll, hoppas bara att jag får lite sömn inatt. Nu ska jag busa med min lilla skatt. ojojoj vad jag kommer sakna henne imorgon! mamma/mormor kommer hit vid 7.30 så jag kan duscha och allt så håller mamma Tindra sällskap o ger henne frukost. Sen så kör hon in mig och efter det åker hon och tindra hem till henne. Efter operationen så hämtar mamma mig och kör hem mig medans Tindra är kvar hemma hos mamma/mormor med sin moster, för att hon inte ska träffa mig (lättare så för hennes skull så hon inte blir förvirrad av att träffa mig i bilen o sen åka iväg med sin mormor igen. Så sover Tindra där över natten så att jag bara kan komma hem och sova. 
Shit blir mer och mer nervös när jag skriver de här. och speciellt när jag inte heller kommer träffa min älskade skrutt förens onsdag eftermiddag. Men hon kommer ha det så bra hos sin mormor! :) 
 
Nej nu ska jag busa med min skatt och ha en fin eftermiddag. Vi hörs lite senare fina ni! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0