Lillasyster på besök!

Sitter vid datorn i köket och tänkte ta tag i disken alldeles strax.. ska bara skaffa lite ork, hehe. 
 
Min lillasyster ringde vid 14 och undrade om hon kunde komma förbi en sväng, så hon kom hit vid 16, så åt vi hamburgare och tindra åt köttbullar med potatis och grönsaker (japp burkmat hehe, man får vara lat ibland) och så har vi druckit lite kaffe och umgåts :) 
 
Tindra ligger och sover nu och jag har fixat lite "jobbmail" som bloggare alltid ska uttrycka det, haha låter så töntigt, men jag har besvarat lite mail från kanske blivande sponsor/sponsorer till bloggen inom barn och familj samt med vinnaren från tävlingen. 
 
Det är så gulligt, Tindra har aldrig vart den som vill ha filtar och sånt över ansiktet för att sova, men sen någon månad tillbaka har hon börjat gilla det väääldigt mycket, var hon än sover så ska filten vara där, helst ska hon vara heeelt inlindad i den. Älskade unge. jag brukar lägga den brevid henne men så slutar det oftast såhär:
Man ser itne såå bra på bilden men ni ser väl ändå att hon ligger helt ingosad? haha. Herregud det är så sjukt att man kan älska någon så mycket och att de bara kan fortsätta växa dag för dag. Du är det finaste jag någonsin har " fått " älskade barn <3 
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0