L Ö R D A G !

Goddag! 
Vad har ni för er i detta väder? 
 
Här har vi precis ätit lunch, makaroner och köttbullar. Tindra äälskar köttbullar haha! Hon åt ca 4-5 stycken plus makaroner plus halva sin burkmat. Mammas lilla matvrak! :) <3
Nu sover hon middag och jag har beslutsångest.. Min syster har flera jobb, och nu i helgen jobbar hon på stadsmissionen i Liljeholmen (är ju bara bussresa på 20 minuter dit) och hon hade tydligen sett en jättefin klänning som hon tyckte jag skulle passa jättebra i, för 60kr (!!) så då blir man ju väldigt sugen på att åka och titta, men som sagt.. detta väder gör en ju inte direkt ASSUGEN på att gå ut hehe.. Men jag tror det blir en sväng dit iaf, när Tindra har vaknat :) 
 
Har fått lite mail att ta hand om nu, så får vi se om det blir liljeholmen eller ej :) 
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0