Bröst som Dolly Parton!

Godmorgon! 
Inatt hade jag en sån himlans rolig dröm. Min kusin Fia är gravid med andra barnet som ni vet, hon har ju en underbart fin dotter Nea (som är tindras syssling) och så väntar hon en liten son, hon var beräknad till igår. Jag drömdre inatt att "lillebror" föddes och att efteråt, såg fia ut ungefär som dolly parton, alltså kroppsmessigt. haha oj vilket gott skratt jag fick i morse när jag vaknade. 
 
nu håller jag på att städa lite och har precis lagt tindra för sin förmiddagsnap. så vi hrös sen! Puss
För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Haha du är knäpp. Men vi får se, kanske blir så. :p lycka till imorgon.

2012-09-24 @ 16:03:02
URL: http://Fiaochnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0