badmys

God morgon, eller god förmiddag säger man kanske? Igår så bestämde jag mig för att Tindra och jag skulle åka till moster/syster som jobbade på stadsmissionen i liljeholmen igår. Hon har ju flera jobb så hon hoppar in lite här o var :) Vi kom dit ca 16, så gick runt och tittade massor och så slutade hon 17 så då tittade vi lassor tsm också :) Hittade en assnygg klänning som jag gärna skulle viljat ha när jag ska fira min 20års dag, dock förliten vid bröst. jäkla osis dedär! :( Kom inte hem förens 19, så hela läggningsrutinen blev knasig, men 20.00 sov hon, så blev b gjorde väckningen vid 22 enl rutinen men denna gången blev hon INTE glad av att bli störd i.sömnen haha stackars min skatt. men sen somnade hon om efter en timmes lek o bus och sov till 3, sensomnade om av sig själv o sov till hela 8.30 snacka om sovmorgom för mammi :)) nu sitter jag brevid tindras spjällsäng, hon ska sova "förmiddagsnap" på ca 30 minuter sen blir det kunch. undra vad man ska hitta på idag? promenix blir det i allafall! :) riktigt blandat inlägg men öen ibland blir det så. här är två bilder från en timme sedan då tindra och jag badade tillsammans eftr att hon fickäta själv drt sista som var kvar av gröten :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0