Rolig vecka

Den här veckan kommer bli sååå rolig! 
 
 Ringa lite samtal och även färga håret. Spännande! ;)
 BVC med Tindra på 8månaders kontroll. ska bli sååå kul då vi nu inte vart där sen 6månaders läkarbesöket. kul att kolla längd och vikt o prata. älskar att gå till BVC :)
JAG BLIR 20!!! :D Middag med pappa, nattis (storasyster som ni vet) och hoppas även storebror kommer, ska kolla med han imorgon :)
Shoppa med Jojjo i stan och även nattis om hon inte jobbar då. Sen hem och packa för att sen tillbringa tors-sönd i nacka hos gudmor :) Plus inviga systemet med en flaska vin till fredagens middag :) Är även Jojjos födelsedag då hon blir 22.
På dagen vet jag inte, men kvällen så går tindra och jag hem till Mimmi o hennes dotter Iza (som är 7 veckor yngre än Tindra) och så är även jojjo, nattis, nea och mimmis mammavän Linda där med sitt barn. Så blir de tjejmiddag med bebisarna för att sen går jag, tindra såklart, nattis och jojjo till tina (min gudmor o jojjos mamma) och sover där allihopa :)
 På dagen blir de lite pyssla om oss själva o busa med älskade tindra för at sen på kvällen göra oss färdiga och gå ut med flera stycken för att fira lilla mig och jojjo :) Tina är då barnvakt till Tindra :)
Lugn morgon hos Tina och sen vara hemma till 14/15 för att sen ha över de som kan av släktingarna på pappas sida vid 16, på födelsedagsfika eller tidig middag med pastasallad. (Ska bestämma mig för vilket plus ringa alla och kolla imorgon :) )
 
Så ja, ni förstår att jag längtat efter denna vecka? :) Hoppas ni andra också får en underbar vecka!
 
 
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0