Twilight!

Sitter som fastklistrad i soffan sen 21:00 då New moon började på 5an. Igår var första filmen i twilight saga o idag 2an. såå bra! Förut var jag helt ointresserad o ville inte ens se filmerna när alla pratade om dom, men nu när man sett alla då längtar jag efter att sista delen ska komma på bio nu denna månad! :)

Idag har vi bara varit hemma. Busat massor o Tindrs stog upp själv mot mig i flera sekunder! Hon har även börjat kryp/åla (en blandning haha) sig framåt idag! Har ju vart sittandes på rumpan o småhoppat innan samt åla sig bakåt samt stått myycket på alla fyra och gungat, men nu börjar hon nog komma igång ordentligt snart med krypandet :)
Sen tog vi en premiär tur i nya vagnen med åkpåsen i också så Tindra behövde bara mössa o jacka o vantar.


Vi mötte syster/moster nattis i högdalen centrum o köpte blöjor samt mat så följde hon med hem hit och åt med oss. Tindra åt spagetti och köttfärssås och vi åt hamburgare, mums!


Efter maten busade vi maaassor igen. kl 19 var de sovdags för tindra och då passade jag och syster på att spela kort o ta en kaffe. Vid 20 gick hon och som sagt nu sitter jag här och nu börjar filmen igen! :) Kom på att jsg inte berättat om nya vagnen? gör de i nästa reklam, samt vad för kul paket jag fått idag! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0