Tingsrätten



Här har jag suttit idag.. Eller ja inne i rummet till höger.

Som några av er vet så fick jag en anmärkning för en skuld som låg som var felaktig pga namnförfalskning osv, så idag var de äntligen dags att få rätsida på de. Så mamma körde dit mig kl 13, så tog hon en långpromenad med Tindra undertiden. Jag var i huddinges tingsrätt men det var inte rättegång utan de var förberedelserum (där börjar man oftast och kommer man inte överens eller så, så blir det riktig rättegång) men de spelar ju ändå in och de är flera där. Men vi kom överens och allting löste sig, skönt att slippa den bördan! :)

Nu är vi hemma igen och Tindras pappa kom för inte så längesen. Tindra sover då hon prompt skulle vara vaken under promenaden med sin mormor. vid 16:45 eller 17, tar jag bussen hem till min syster nattis i kärrtorp så ska hon o jag o jojjo äta tacos o ta ett glas vin. Tindra är hemma med sin pappa.

Har även suttit idag och tittat i min smartbox som jag fick av min kusin Hanna när jag firades. Det är då att jag får välja en upplevelse som har med hälsa och eller skönhet att göra. Ska ta med den så kanske Nattis o jojjo kan hjälpa mig välja, fanns ju sååååå mycket! Tror de blir att välja spa eller helkroppsmassage men får se :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0