Ramlade in på fotografering!

Tindra sov bara ca 20min i vagnen o bara 10min i morse så nu ligger hon i sängen o de låter som att hon håller på att somna.

När vi kom till ÖF Så tyckte jag att de var väldans blandade åldrar för att vara torsdag ( är annars 7-12mån) Då visade de sig att de va fotografering! Tindra var uppskriven då jag gjorde de förut men hade glömt skriva upp datumet (note to self, köpa bröstcancerfondens almanacka!!!!! får väl bli efter helgen)

Så först var de gruppfoto o sen enskilt foto. spännande! bilderna kommer om ca 1månad eller så :)

Nu ska jag njuta av ett stooort glas kaffe då de inte hans med på ÖF o mjölken tog slut här hemma igår kväll :/

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0