Myskväll




Ligger i sängen och ska precis sova.

Jag har haft en jättemysig kväll. Började med att jag sa hejdå till älskade skrutt och sen begav mig mot syster. Mötte jojjo o nattis kl 17 i kärrtorp så handlade vi allt som behövs till tacos. Gick upp till nattis och lagade i ordning allt och öppnade vinet. Vi gjorde "dagens" som de kallas för, det är 50/50 med vitt vin och fruktsoda, väldigt gott är de ju faktiskt samt la ner jordgubbar i glasen. maten var såklart uunderbart god som alltid när det är tacos (kan man ens misslyckas med tacos?)
Och efter de satte vi oss i soffan och hade tända ljus o bara prata om allt. så härligt! bara vi tre har inte hittat på något sen... ja, jag minns inte när haha! så vi sa att vi ska försöka göra det en gång i månaden, mysigt!

Nej nu ska jag sova, är heeeelt slut. Imorgon blir det sickla med nattis o så hänger såklart underbaraste dottern i världen med! :)

Godnatt!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0