Lite bortskämd!



Godmorgon! Kände mig lite bortskämd när tindra ville gå upp 7:30.. snaaaark tänkte jag då hon börjat vakna 8:30. Men jag ska inte klaga. som jag hade de med henne förut på nätterna från 4-7månader då hon vaknade minst två ggr per natt. Nej mitt hjärta är så duktig o så fin!

Bilden ovan är från en halvtimme sen då Tindra fick gröt. nu får hon lite av mitt lingongrova att gnaga på medans jag äter frukost :)

Idag blir det att släkten kommer till mormor o morfar för att fira mig :) ska bli så kul att få ihop alla, eller ja vissa kunde inte tråkigt nog, men så är de ju alltid. vi kommrr ha grymt kul ändå hoppas jag, men ska inte vara förens 17.

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0