Heldag i forum

Hej! Tindra o jag kom till forum vid tjugo över 10, mötte jojjo och gick runt där i 6(!!) timmar. Eller ja vi tog ju en paus för lunch. men annars så gick vi o tittade maaassor. Tindra var hur glad som helst, så skönt! Eller ja hon skrattar för de mesta heeela tiden nu o är glad och pratig, men trodde hon skulle tröttna på att åka vagn, men inte de :) Många personer i olika butiker älskade att titta på Tindra. Hon ääälskar nämligen musik och "dansar" så fort hon hör musik eller om nån mobil ringer eller någon sjunger så de var väl därför hon trivdes så bra i butikerna, hon gillade musiken ;)
Har klipp i mobilen på när hon sitter o "dansar", ska bara fixa videofyme så att jag kan lägga upp klipp via mobilen. :)

Jag fick med mig hem ett par nya skor för 149:- på rea på Deichmann, då jag gått runt i tygskor som inte är de varmaste nu.



Samt en oversize tröja i grått (visar bild imorgon) När vi kom till BikBok så hade dom 50% rabatt på heela butiken så den gick på 100:-

Sen så dessa fina örhängen på bilden nedan, gina tricot hade mycket smycken för 15:- styck :)



Tindra o jag kom hem vid 17, nu sover hon sen 40min tillbaka o jag tänkte göra te och mysa ner mig i soffan i väntan på twilight klockan 21 på femman! :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0