Godmorgon Fredag!

vad bjuder denna härliga dag på? Det vet jag inte ännu. ikväll så ska Tindras pappa o jag äta Tacos, tindra med såklart! Och sen så ska jag tvätta vid 16, men nu på dagen vet jag inte vad den bjuder på.

tänkte försöka byta ut mitt ena vinglas som jag fick. Ena var ju sönder på foten när jag skulle packa upp dom. De köptes i forum på Lagerhaus men samma butik finns i farsta, så ska se om man kanske kan få byta dom där istället om man ringer och frågar? Annars blir det väl en tripp ut till Nacka forum.

Vet ni vad tindra har börjat med?
Hon står ju på alla fyra i krypposition och gungar, men hon sitter på rumpan och hasar sig fram som jag gjorde när jag var liten! Ser sååå gulligt ut! Så hon kanske helt enkelt skippar att krypa och istället hasar sig på rumpan fram? sötaste i världen! :)
Hon har även börjat klappa händerna, massor när man sjunger men även annars också :)

Nu står i alla fall blöjbyte på schemat!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0