Dagen

Håller på att ge en nybadad Tindra välling. Hon somnar ju alltid vid 19 :)

Nattis o jag o Tindra såklart möttes i gullmars och begav oss till sickla. Blev inga skor då jag inte hittade några bra, i när de väl fanns så var de fel storlekar :( varför ska 38/39 vara så vanligt? jaja, jag hittar en annan gång :) Blev i allafall en nappflaska till Tindra med handtag som är bra för att få barn att öva dricka själva. Fyllde den med vatten o gav till henne, på en gång så gjorde hon rätt, suverränt! :)
Kommer bättre bild på den sen! :)

Åkte därifrån vid halv fem o sen dess har tindra ätit mat, badat o sen så har vi busat såklart :)

Nu när hon somnat blir det makaronipudding för mig men med pesto i, hoppas de blir gott! :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0