Åka till mormor

Hej på er!

Har precis tagit en dusch o gjort mig i ordning, Tindra sover sen en timme tillbaka, det är bra hon laddar inför ikväll ;)

Ikväll ska vi som sagt fira mig hos min mormor och morfar med de från släkten som kunde komma. Roligt! :) Ska väcka tindra nu, byta om på henne o möta kära kusin fia med hennes lille milton på vägen så åker vi ut tillsammans då hon inte kommer ihåg hur man går ifrån björknäs (ca 15-20min promenad) till deras hus. :)

Dagens klädsel är läderleggins och vi stickad klänning/oversize tröja samt ringar i öronen samt den stoora stenringen i silver :)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0