Varning känsliga läsare!

I sånt fall kanske ni inte vill läsa detta, eller så gör ni de ändå för att nu blev ni nyfikna haha!

Nattis o jag körde kort o drack kaffe, jag går o kissar o så skulle jag bara känna hur svullen jag var vid svanskotan o då trycker lätt på för att även se om de blivit hårdare, känner att de blir blött på handen, då blöder jag! Ropar till, o ber nattis kolla så ja hukar mig fram o de bara rann blod!
Hämtar kompress, alsohlspriten o kirurgtejp, påvägen till sängen för att lägga mig o fixa de så rinner de ut ännu mer. Hmm detta har aldrig hänt förut?
Ringer mamma o hon säger att de nog är för att senaste operationen så skar dom bort en bit hud så att de skulle ta längre tid för det att läka ihop. Och att de då kanske öppnade sig lättare nu också iom att de nog är tunnare hud där fortfarande då de bara är 3 månader sen op. Men hon sa att de nog inte är nån fara.

Så nu har jag lagt om de jättetjockt o så blir de att gå till vårdcentralen imorgon o hoppas på att allt kommit ut så man kanske slipper akuten denna gången.
Skumt avslut på denna kvällen men hoppas de är över för denna gång då jag har min inbokade tid med kirurgen ang slutoperation på detta elände den 23 maj.

Med detta halvsnuskiga inlägg säger jag god natt!
Tack syster o kusin fia o lilla nea för en jättemysig dag!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0