Tunnbrödsrulle

Guess what?
Precis när jag publicerat förra inlägget så vaknade hon haha!
Men när vi kom in satte jag skrutt i babysittern och gjorde ett nytt försök med dammsugaren och den här gången satt hon jättenöjd där och tittade på :)

Håller på att laga mat, idag blir det enkelt, stekt korv o potatismos i tunnbröd :)

Idag har skrutt på sig en randig body från nameit och som ni ser på bilden, hon har baggi-jeans (how cute?) från coop tror jag faktiskt, fick dom i present redan i oktober då jag va i 4 månaden av tindras mormor :) och tjocktröjan är från lindex, också den från tindras mormor :)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra , BF 11 Maj

Mmm gott med tunnbrödsrulle :)

2012-05-09 @ 19:19:58
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0