Tänder ljus till minne av dig

Det här är inget jag skriver för uppmärksamhet, mer för att jag bryr mig och tänkt en del på detta idag.

Fick idag reda på att en bekant till mig har gått bort.. Saken är den att jag vet inte vad jag ska känna, känner mest en chock och tänker på min vän som stod personen väldigt nära.

Jag växte upp med den här killen i min närhet då han förut var väldigt mycket med min bror. Han var väldigt ofta hemma hos oss o var med hela vår familj ett tag av lite skäl. Men sen så ja ni vet hur de är när man blir äldre, saker o ting förändras.

Har haft från och till väldigt bra kontakt med honom och han har alltid vart en bra person att prata med.

Men som sagt för mig är det mest en chock då de känns overkligt och vi inte haft kontakt på senaste åren.

Ikväll tänder jag iaf ljus för dig och dem som stod dig nära.
Vila i frid Micke!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0