Sanning och konsekvens

God morgon!
Igår blev promenaden lite mer än en timme och sen hem o åt lunch och så tog vi de lugnt bara. Sen när älskling kom hem blev tindra så lycklig att få se sin pappa, hon skiner verkligen upp :)

Idag skulle vi egentligen på första mötet/träffen med föräldragruppen på BVC men tindra är rosslig och hostig i halsen så då är det nog bättre att vi stannar hemma idag. Men de är 5 träffar sammanlagt så då missar vi en bara :)

När jag var mindre, gick i kanske 4-6 där någonstans, så läste jag en bok som hette sanning och konsekvens, de var min favvobok då, och så tittade tydligen jag o nattis jämnt på den filmen (har dock inget minne av de haha)
Iaf, nattis sa de till mig att hon nu hade sett den igen. Så jag hittade den och nu ska ja se den tänkte jag. Kommer ihåg att de va min favvobok, och när jag såg hur omslaget till filmen såg ut så kände jag igen den också, men jag kommer inte ihåg handlingen nu för fem öre haha så de här ska bli kul, lite nostalgi på morgonkvisten.

Nu blir de frukost och filmen! Puss på er! :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0