Ronja Rövardotter

Godmorgon!
Vi badade o mös o sen provade vi natta skrutt vid 21.30 men hon ville inte sova. Låg o prata o jollra o gjorde glädjetjut. Så jag o älskling la skrutt mellan oss i vår säng o så låg vi o busade till runt 23. Då hade älskling somnat o tindra var jätte trött. Men så fort jag la henne i sin säng så blev hon verkligen jätteledsen :( så då fick hon ligga mellan oss i natt, mysigt! Inatt sov hon från 23-07 utan att vakna, härligt!

Just nu har hon somnat igen så la henne i sin säng. Jag äter frukost o kollar på Ronja Rövardotter på SF kanalen :)

Idag är de mycket på schemat. Ska städa o fixa då prästen kommer hit 15:30 för att prata inför dopet. Assnällt att hon erbjöd sig att komma hit så att vi inte behövde tänka så mycket på om tindra sov eller skulle matas osv. Men innan de måste jag städa som sagt då vi inte orkade det igår. Och klockan 13:40 ska jag vara på sös för konsultation inför plastikoperation, ni vet d här ja jämnt får ungefär vid svanskotan? De ska göra ett större ingrepp o ta bort då allt runt omkring som brukar/kan vara anledningen till att man får det.

Nu ska ja se filmen!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0