Promenad i regnet

Vid 8 kände jag för att röra på mig. Älskling var trött efter jobbet, så matade tindra sen gick vi ut på en promenad. Hon somnade i vagnen på en gång o jag ringde en vän och pratade, skönt att prata av sig lite :) när vi la på så hade vi snackat i 40 minuter haha! Och tindra vaknade men låg nöjt och tittade runt i vagnen och såg fascinerad ut när hon hörde hur de småregnade på vagnen (glömde regnskyddet) Alltså hade jag gått i över en timme. Och då började spöregnet, så då vände vi hemåt.

Nu tittar jag på LOSER på 6an som började nu kl.21 och älskling håller på med sin musik och tindra sover i min famn :)

Hoppas ni alla har en mysig kväll! :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0