Name it

Idag har skrutt riktigt våriga kläder på sig som hon fick av sin gudmormor ( hennes gudmors mamma som även är min gudmor så de måste ju bli gudmormor? Haha) kläderna är ifrån NAME IT. Tindra fick jättemycket kläder från henne som hon köpt där och ojojoj va fina/snygga/coola/söta kläder don har.

När barnbidrag o lön o mammapenning kommit så ska vi tre lilla familjen åka till sickla o shoppa på name it till skrutt då hon växer så mycket nu och så ska vi köpa kläder till mig till dopet. Älskling har redan fint att ha på sig :)

Men ett tips, besök name it :) dock vet jag inte än vad prisklassen är där då vi bara har presenter därifrån men de återkommer jag med när jag vet :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0