Mormor

Hej på er! Står på tunnelbanan påväg till globen. Ska till soc o lämna lite papper som vanligt, gjorde aldrig det i fredags så :p

Sen efter det ska vi hem till tindras mormor :) nu var de ett tag sen vi sågs o tindra blir alltid så glad av sin mormor, okej av alla människor men på olika sätt faktiskt!

Såg att Alexsandra (alexsandralotman.blogg.se)åkt in på förlossning, hon la upp en bild ca 00:00 o skrev att nu är det dags men än så har fia inte hört något så de är väl på full gång just nu. Iih va spännande! Gud jg blir alltid så till mig nu när folk i närheten får barn. Har ju flera som fått nu precis efter mig osv, men sen jag fick Tindra och vet lyckan o kärleken som man direkt känner när man får sitt barn, så blir ja så blir ja så ivrig o lycklig för jag vet vad dom har att vänta sig :)

Nej nu ska vi av tunnelbanan, här är en bild på skrutt som moster tog hemma hos henne i lördags :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0