Kläder till dopet?

God morgon! Inatt var tindra jättepigg, tyvärr måste jag säga. Hon sov från 23-04 och sen så somnade vi inte om förens 06:30 men som tur va sov vi tills 10 :) kunde inte be älskling om hjälp inatt heller då han idag jobbar dubbelpass så han åkte hemifrån 7.

Jag hade tänkt ha på mig min fina gamla balklänning på tindras dop, den är såååå fin o enkel o bara använd på balen. Men så provade jag den i förrgår då nattis var här, men nej då är den ALLDELES för liten vid brösten men resten sitter den finfint. Synd då den är så fin. så därför behöver jag nytt till dopet.

Så nu ska jag inte ha den bara hängandes längre, la ut den på tradera för 60:- plus frakt. Asbilligt men som sagt, vad ska jag ha den till?

Tindra halvsover i min famn så ska se ett avsnitt greys, äta frukost-lunch (frunch) och sen städa. Är bara dammsuga o moppa så de går fort också :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0