I väntan på 161

Sitter och väntar på bussen som ska ta oss till min syster i kärrtorp. Föräldragruppen slutade 11:30 och tindra älskade att ligga på golvet och titta på alla andra bebisar. De flesta var runt 3 månader som lillsnorpan också är snart men också några på 6 veckor åh så småttingar de såg ut hehe :)

Satt kvar en stund efter o smsa nattis o bad henne kolla buss, 51 jo men de hinner jag väl gå till bandhagen från högdalen på o bort till busshållsplatsen? Tänkte jag.
Haha nää såg bussen åka när jag kom powerwalkande gående med vagnen. När jag fick veta när bussen gick, så var den 40, jag gick ifrån bvc 45 och var framme 02 så ja hann NÄSTAN. Nästa går 23 från bandhagen så sitter här o läser lite bloggar o skrutt sover i vagnen.

Satan va många nya läsare måste jag säga! Ni får gärna berätta lite om er själva o länka era bloggar om ni har lust? Tycket de bara e kul då jag har väldigt många okända o blyga läsare verkar de som hehe.

Kram på er i hettan!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0