Hellu :)

Gud va jag älskar det här vädret, gör inte ni? :)

Har vart i kyrkan på möte o sen skulle jag upp på dropin:et på vårdcentralen för se hur de är med mitt nu öpppna sår. Men där var de helt fullt o när ja skulle fråga om jag kunde boka en tid så var hon i receptionen riktigt dryg o ba : " endast telefon bokning" o så gav hon mig en lapp med numret, usch för dryga människor!

Mitt humör är på topp iaf o nu är jag på en promenad o ska hälsa på fia på hennes jobb. Hon jobbar på ett kontor här i högdalens industri så från mig o dit till fots tar de väl en 20min. I detta väder är de bara skönt :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0