Hej på er!

Roy är ledig idag så vi alla tre låg jättelänge o mös i sängen. Sen dess har tindra badat, vi har ätit lunch, städat lite, fixat med inbjudningar till dopet då korten blev fel i antalet, o nu är älskling o handlar medans tindra sover i min famn och jag drömmer mig bort o tittar på Extreme cribs på MTV. Har ni sett det någon gång? Vissa hus blir man så jäkla avundsjuka på medans andra så tänker man "hmm hur tänkte dom där".

Jajuste, för några veckor sedan beställde jag ett startkit till nagelförlängning, både med tippar eller enbart gel, då jag redan har UV-lampa osv (så fick riktigt bra pris!!)
Med tanke på att ni är minst 40 unika om dagen och bra bit uppåt som läser min blogg dagligen men ni är vääldigt dåliga på att kommentera :( men om någon är intresserad så kommer jag även göra förlängning på andra som vill, tar väldigt billigt dessutom, enbart 200:- då jag mer gör de för att de är kul inte för att bli rik haha, hör av er om ni är intresserade. Jag ska skaffa en mail som är enbart bloggsyfte så det tar jag sen med och då kan ni även maila mig istället då ni kanske är... För fega för att kommentera? Haha nej vad vet jag! :)

Puss så länge :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0