Gudfar på besök

Hej på er, ligger o myser med tindra i vår säng. Hon är helt slut men försöker hålla sig vaken genom att titta runt ibland o dra i nappen haha.

Älskling kompis Adde kom hit för några timmar sen, de e han som ska bli gudfar till Tindra. Han har inte träffat henne innan men så fort han hälsade på henne så kom världens leende såklart så Adde är nu godkänd som gudfar hehe! :)

Älskling o Adde har lekt förfullt med skrutt så nu spelar dom ps3 o jag gosar med trötta tjejen i sängen :)

Vad gör ni en sån väderblandad kväll som denna? Jag vet vad Alexsandra gör iallafall. Hon har BF idag med sitt första barn, en liten gosse och vi är många som längtar efter lillen kan jag tänka mig. Spana in hennes blogg här alexsandralotman.blogg.se

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0