Godmorgon!

Godmorgon eller god förmiddag kanske man säger :p

Idag är de tråkigt väder men de hindrar inte oss. Fia (fiaochnea.blogg.se) slutar tidigt så vi ska hämta hennes dotter på dagis sen åka till farsta o titta lite :)

Oj de tog 20 minuter att skriva de jag skrev nu här ovan. Hörde här i porten i typ 10 minuter nån som banka o sa hallå o ja tänkte att de va väl nån dåre, men så öppnar ja o då är de en gammal gubbe som bor i det här huset (brukar se han o hans fru)som låg i hissen. Han hade åkt i hissen o så hoppa den till så den var cirka 40cm lägre ner än vad den ska vara (o det är ändå bottenvåningen) o då när den hoppade ner så ramlade han i hissen. Han har även sen innan krycka pga att ena foten är sne så han inte kan stödja på den. Han bad mig ringa ambulans o så när jag frågade om han ville ha hjälp. Så la tindra i babygymmet o hade dörren öppen så jag såg henne och stod o pratade med mannen och 112 samtidigt. Men då kom hans färdtjänst in och så fick hjälp upp o då va de ingen fara sa han, haha virrgubbe :p aja tur att jag var hemma iaf för annars hade han nog suttit ett tag.

Nu måste jag göra oss iordning för att sen gå bort till bussen :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0