Godmorgon!

Godmorgon!
Har precis ätit frukost. Idag blev de kaffe och två rostade mackor med potatissallad på. Haha lite skumt men de är riktigt gott faktiskt. En kompis visade mig de när vi gick i typ 6an haha! Plus har glömt köpa nytt pålägg så då fanns de inte så mycke att välja på.

Tindra sussar efter morgonamningen o jag tänkte kolla på greys anatomi. Har aldrig följt de riktigt men när ja kollat nåt avsnitt på tvn så fastnar jag jämnt i de så ska nog kolla alla serier från början till slut :)

Än så länge vet jag inte vad denna dag bjuder på? Det märker vi sen!:)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Mikkiz

HAHAHAHAHAAH, jag äter också potatissallad på mackor! dock inte på rostat utan på helt vanliga skogaholmslimpor. så jäkla gott!

/ Mikkiz

2012-05-08 @ 15:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0