Det är karneval, orminge karneval!

Godmorgon!
Vaknade upp jättetrött klockan 6 av en pigg liten tjej. igår sov hon som förra veckan igen, somnade vid 21 o innan vi la oss vid ca 00 så blev de väckning men enbart för blöjbyte och matning och sen sov hon till 6.
Efter en stunds försök att få klarvakna skrutt att bli trött så var de bara att gå upp :)
igår blev de en promenad till i värmen och sen så massa mys på balkongen med älskling och skrutt. la ut filtar och även paraplyet på balkongen för att ligga skönt och ha lite skydd på skrutt :)
Provade även att ta på tindra mina solglasögon igen igår bara för skojj, men hon trivdes jättebra i dom och satt och jollrade och hade sig, söta skrutt unge! blir nog att köpa det när vi kommer till Lindex i orminge om de har de där, fast hennes size dåda!
Idag är det Orminge karneval! går ju ALLTID på den sen jag var liten då jag är uppvuxen i orminge. Så tindra och jag ska vara i orminge senast 9:45 o möta upp kusin fia och hennes dotter nea (fiaochneablogg.se) och så även andra kusinen Celina som har dottern Julia och lilla Emil som är yngre än tindra! Så vi ska kolla på när barnen i karnevalståget går och sen blir det en picknick :) Mysigt med kusinerna samlade. o våra barn är ju sysslingar så det blir kul! :)

Ikväll har vi faktiskt fixat barnvakt för första gången, mormor (min mamma). en ändå känner man sig oerhört nervös. vet att de kommer gå asbra men som sagt, huvudspöken och så kommer de bli såå ovant att t o m sova utan skrutt hemma. OJOJOJ vad jag kommer sakna henne.
Mormor ska passa skrutt för att ikväll ska älskling ha grabbkväll hemma och jag ska tillbaka til orminge för att kolla på konserterna som är sent. bland annat PANATOZ(?) kommer som sjunger Dansa pausa låten osv. så de ska bli jättekul! Blir nog en drink eller två också och sen hem till älsklingen. shit va tomt de kommer kännas utan skrutt!!

VI HÖRS SEN!

Har även dumpat Iphone och gått över till Iphone Galaxys sida (mohaha) så tyvärr blir det tråkig uppdate resten av dagen då blogg.se inte gjort någon app än till android (svårt eller?) och kan då bara uppdatera via webbläsaren och går då inte ha bilder :/


För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Tack för idag, va supermysigt. <3 får ses snart igen.

2012-05-25 @ 19:47:54
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0