Cake pops!

Till dopet så vill min mormor som älskar att baka, såklart hjälpa till med det. Så hon kommer nog baka vanliga bullar och tjaa, nånting mer antar jag.

Men jag fick en Idé då ja läste på Marias blogg (fashionstars.blogg.se) ni vet hon jag fikade med som har fina sonen Liam? Hon hade bakat Cake pops till Liams dop och så tittade jag lite nu och de finns många varianter men de verkar så extremt lätt att göra så ska nog prova på det idag kanske? o se om de blir nå gott. :) vilket som så är dom riktigt söta!
Rosa cake popsen tagen från google och andra bilden lånad från Maria (fashionstars.blogg.se)

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

det är lugnt! :)

och cake pops är superenkelt och gott så kör på :)

2012-05-06 @ 18:40:01
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0