Bra att Tindra vet att det är helg!

Godmorgon!
Haha tror inte hon vet det egentligen kanske men igår då när jag väckt henne så blev hon pigg, såg ett avsnitt greys o lät tindra ligga i träna i babygymet (hehe hej jag gör min dotter trött) sen så stensomnade hon vid flaskan precis som min plan hehe.
Detta var runt 01. Sen vaknade skrutt 5:30, ja ammade o sen somnade vi om tills nu 8:57 när jag kollade på klockan. Skönt!
Håller på att morgonmata skrutt o hon håller på att somna om som nästan alltid efter "frukost" :p

Jag känner mig utvilad så för mig blir det ett avsnitt greys o frukost!:)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0