bloggfri dag!

Hej på er! idag blir det bara det här inlägget, har lite annat för mig :) idsg hittills har jag o skrutt vart på föräldragruppen o dagens tema var mat, så vi pratade om allt som har med bebisar o mat att göra helt ebeklt :) och nu är de fram o tillbaka till tvättstugan som gäller. Roy kom precis hem så då behöver jag inte ta med skrutt sista vändan om 40 min :) efter föräldragruppen blev de lite bus med alla barnen ich sen så tog jag ich en annan mamma en promenad tillsammans då vi bor rätt nära varandra :) har ju bränt axlarna så vill inte vara för mycket i solen idag. men vi hörs imorgon och då är det mycket på schemat!:)
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0