Badtajms

Heluuuu!
Ligger i ett härligt skumbad och njuter! Idag har vi inte gjort så mycket, tog de lugnt i morse o sen solade jag o mös på balkongen, sen kom min pappa förbi som jag skrev och efter det gick vi en promenad och sen handlade lite mat.

Middagen blev korvstroganoff med pasta till på pojkvännens begäran hehe och så såg vi den senaste Sherlock holms filmen.

Nu ska jag njuta av badet o rå om mig själv o läsa lite bloggar också medans tindra o älskling har mysstund tillsammans.

Vi hörs imorgon mina fina!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Sophia

Absolut hör av mig, har inte hört något sen midnatt så det är nog i full gång där borta. :))))

2012-05-14 @ 10:12:52
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0