50års fest

Hej på er! Igår så åkte jag älskling o tindris såklart, hem till min syster o var där vid två typ. Sen gjorde vi i ordning pastasallad och åkte till nacka. Min gudmor tina fyller 50 så hon hade fest. Hon hade gjort knytis så alla tog med något att äta och dricka o sen ställdes de upp på ett långbord så blev de buffe av de :) de va jättetrevligt och mycket folk. Tindra bjöd även på många leenden som vanligt. Vi kom hem vid 22 ungefär, ingen idé att åka senare på en lördagkväll med barnvagn ju haha.

Var nyss i tvättstugan för att kolla tvättiden, vi brukar ha 13-16 men jag blev osäker. Tur att jag kollade, nånting är fel med tättmaskinerna så de ska komma någon o fixa dom idag, nästa lediga tid var tis 16-19 så får väl duga :p

Nu ska jag se ett avsnitt greys medans tindra har somnat om o älskling sover fortfarande :)

Syster bjöd på kaffe med skummad mjölk innan vi åkte till festen :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0