5 maj

Hellu :) har haft en så mysig morgon verkligen!

Tindra vaknade vid 6:30 och så gick vi upp, tittade på tv o så ammade jag henne. Så vaknade Älskling och joinade oss. När jag ammat klart så kröp vi alla tre ner i sängen igen och låg där i någon timme o mös :) det är så mysigt att tindra börjat "prata" så mycket nu också. Så hon bjöd på masssssa leenden som alltid och även massa prat hehe.

Åt frukost, så började vi kolla på "everything must go" medans tindra ammades igen, älskling gick o la sig igen o Tindra somnade. Så sen 10 har mina fina legat o sovit i sängen o jag har fixat lite inför dopet. Blev sånt krångel med inbjudningskorten så blev tråkig facebook inbjudan till de flesta och så ska ja bara köpa vanliga enkla inbjudningskort till Roys farmor&farfar o mormor&morfar samt till mina.

Idag har skrutt på sig svarta byxor och en fin rosa kofta som "tant" fia (fiaochnea.blogg.se) köpt på H&M :)

Nu hör jag att lillskrutt börjar vakna så ska lägga över henne till älskling så han får ett fint uppvaknande :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0