Träningstips!

Här ska ni få ett bra träningstips, som jag också ska börja med från och med imorgon!
Min syster tipsade mig att hon testat en träningsgrej som är 10 minuter och man gör typ varannan dag för då får även musklerna lite vila vilket som är viktigt. Denna heter The situation - Insane abs. Hon har nu gjort den i.. någon vecka? och hon säger att  hennes putmage har försvunnit. Vilket betyder att detta fungerar och då utan att köra någon bantning eller så. eftersom det bara är 5 veckor och 4 dagar sedan förlossningen så ska jag ju inte gymma för mycket och så än, men detta är 10 minuter om dagen varannan dag och de tycker jag känns okej!  Det är riktigt jobbiga övningar, provade nyss och jävlar va krävande alltså! Men jag är ju smalare än innan jag blev gravid t o m, jag vill bara träna upp magen och få den fastare igen och träna upp magmusklerna då dom särar på sig och lägger sig på sidorna under graviditeten för att göra plats. så detta ska jag nu prova från och med i morgon, så ska jag göra det i en månad och så återkommer jag med mitt resultat om en månad! Vill ni också göra? Här är videon!

Komigen nu kör vi!
För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0