Sno saker med barnvagn?

När jag jobbade i butik, så sa de alltid till en att man skulle kolla lite extra noga på de som gick med barnvagn. And i did offcourse! Med tanke på hur lätt de är att glömma saker.

Nu har jag sett det hela från barnvagnssidan. Älskling o ja var o handlade nyss, så ska vi betala och då märker jag att för första gången har jag INTE plånboken på mig -.- så då gav älskling tillbaka alla varor som han lagt ner i påsen, eller ja hela påsen rättare sagt och så går vi eftersom att jag behövde hämta plånboken hemma. När vi kom hem märker vi att Älskling la ju en vara UNDER vagnen o den glömde vi helt bort! Men jag är för feg för att lämna tillbaka och de var ändå 20:- bara... Har någon av er gjort nåt liknande? Det slår jag nästan vad om att ni har gjort! Fia vet jag iaf haha!

Hoppas inte killen i kassan märkte det men inte våga säga nåt för nu är jag utanför och ska handla de vi skulle köpt förut. Han kanske inte minns mig nu när jag kommer utan barnvagn? Hoppas!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: celina

Haha, ja ett blöjpaket! Jag vågade inte heller gå tillbaka!

2012-03-16 @ 16:59:35
Postat av: Faster Carina

Ja jag på Åhlens Odenplan när Celina var liten, nog det vanligaste av allt Pampersblöjpaket! Under vagnen naturligtvis. Gick inte tillbaka tyckte det var pinsamt busigt. :)

2012-03-18 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0