Saltsjöbaden

Sitter på saltsjöbanan och väntar på att den ska börja åka med syster. Vi ska möta upp jojjo och hennes syster så ska vi hem till jojjos chefs kompis på smink homeparty typ. Jojjo fick det av sin chef i julklapp att då få välja några produkter från Mary K (?) som är märket på sminket som säljs. Och då även middag. Så jag o syster o jojjos syster blev medbjudna :)

Carro som är jojjos syster, blev såååå glad när hon hörde att jag skulle med för hon har längtat så mycket efter att få träffa lilla Tindris :)

Tidigare idag så åt jag o nattis våfflor för varkn hon eller jag åt de på våffeldagen så idag blev de vår lilla våffeldag, MUMS!!! :)

Ska bli kul o se hur Tindra reagerar när saltsjöbanan börjar åka, hon reagerar ju aldrig på höga ljud o de är jättebra att vänja dom vid de från början :) men hon lär väl sova nu som vanligt. Puss så länge nu ska jag vara social med nattis!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0