Mysdax

Helluuuu :) sitter och myser i soffan med Mina älsklingar! :)

När baby kom hem från jobbet så hade han överraskat med att köpa lite kul nya spel till ps3n. Han vet att jag älskar driv3r som finns på xbox, men de fanns inte till ps3, så fick senaste Driver spelet istället och de verkar jättekul! Sen också lite slakt o sjuktspel, kanske många inte visste men jag ÄLSKAR såna spel, tex på pc är favoriten left for dead :)

När älsklingen sen gick in o skulle pussa på vår fina prinsessa som låg och sov i spjällsängen, så vaknade hon och när han började prata med henne och hon såg vem det var, då kom leendet fram! Åh va vi älskar att hon nu börjat le medvetet. Nu är det inte längre de så kallade "nervryckningarna" längre (förutom när hon ler o skrattar i sömnen då da) men kul att man ser utvecklingen och att vi varje dag nu börjar få fler och fler fina medvetna leenden när vi gör saker :)

Wellwell, fredag idag o de slog mig nu! Haha lite efter.. Vad bjuder denna dag på för middag? Hmm...

Förresten ni kanske undrar vad som hände med att åka till nacka forum? Well slopade den planen och blev hemma istället med en fin lugn promenad i solen här.

Sen jag köpt rosa färgen som jag använde till Tindras bokstäver, så har jag haft SÅN STOR LUST att måla mera saker, typ sånt som finns i hemmet eller så..? Förslag någon?

Puss så länge! :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0