MUMS!

Jag har fått en "thing" för kinder maxi chokladen o brukar köpa minst en sån liten i veckan. Men när baby va o handlade innan vi skulle laga mat, så överraskade han mig med att ha hittat stor förpackning med såna på matdax! 6-pack för 10:- MUMS!

Ikväll blir det kolla när älskling spelar ps3 (och spela lite själv med såklart) mysa med Tindris när hon vaknat, och så fönstershoppa (via datorn höhö) och titta ut lite saker från IKEA som jag tycker vi ska köpa till lägenheten. Har ju mer än 700 i presentkort där fortfarande :) kanske blir en sväng förbi där på söndag när mamma ändå kommer hit för att få upp min fina planka på väggen och så ska vi även en sväng förbi Rusta :)

Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Massa kinder maxi, har aldrig smakat dem så kanske ska svänga förbi matdax hökarängen och köpa några :)



SV: Oh, att du inte sa det innan. nu har jag lovat bort alla glas ju :( men nu vet jag de till nästa gång iallafall, om jag har något annat så kollar jag med dig först.

2012-03-24 @ 05:46:26
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Sandra, Colins mamma

Åh den där chokladen är ju supergod!

2012-03-25 @ 20:26:53
URL: http://sandrahupdate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0