Jag är tillbaka!

Hej allihopa! Nu är jag tillbaka!
Har ägnat all tid med mina älsklingar och fixat i vårt nya hem o sådär så har inte riktigt haft tid/ork/lust att blogga men har ändå saknat det massor!

Så nu kör vi nya tag!
Sitter just nu på BVC och ammar min lilla prinsessa. När Tindra föddes vägde hon 3140g, och idag på hennes 3 veckors dag vägde hon 3550g så hon går stadigt upp nu, känns jättebra! Idag mätte vi inte men förra veckan va hon ca 51 nånting om jag inte minns fel, o hon föddes som 49cm så allting går som de ska :) nä nu ska jag spela nya favvo-spelet "draw something" medans prinsessan äter klart, sen blir det långprommis som alltid!:)

Idag är tindra helrosa och så tryck på tröjan. Bättre bild får ni senare :)

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0