Im back!

Herregud va min blogg har hackat och inte kunnat göra inlägg typ.. Men då pratade jag med servicesidan på blogg.se och då va de nån bugg eller något men nu ska det fungera igen!

Så vad har jag haft för mig? I tisdags så gjorde jag en överraskning tillsammans med älsklingens barndomsvän som han vart lite oens med o inte träffat på lääänge. Så jag pratade med henne o tyckte de kunde va kul om hon kom hit. Så då mötte jag henne i centrum men sa att jag skulle handla mat bara o så när vi kom hem fick älskling värsta chocken :) sen på kvällen mös vi bara :)

I onsdags tog vi det lugnt, mös, gjorde egna hamburgare o sen till efterrätt blev det oliver, jordgubbar och brieost.

Igår så åkte jag o lilla skrutt till farsta o mötte tant fia haha (fiaochnea.blogg.se)
Gick i affärer o bara umgicks :)
Köpte bokstäver o färg då jag ska sno en idé från min kusin celina fast mindre, och så köpte tant fia lite gulligt till Tindra som hon inte kunde låta bli ( tusen tack! ) och ett linne till mig. Visar bilder på allt strax!
Hittade gullig choklad till min stora älskling också som jag överraskade med när jag kom hem.
Sen lagade vi mat ihop o mös framför tvn :)

Nu ammar jag Tindra, sen ska jag sätta mig vid datorn så ni kan få bild på allt!
Efter de ska vi till soc o lämna in papper. Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0