i onsdags var det hockey!

Ska snart hoppa in i en varm dusch, passar ju på när sötnosen sover! Blev lite dåligt med bloggningen igår, men ska försöka bättra mig! :)

i onsdags, Ja då kom min tjejkompis Kimberli hit på morgonen då hon slutade 8 på morgonen. Hon jobbar som personligasistent och då jobbar typ 24 timmars pass hehe.
så vi handlade frukost och gick hit. Satt vid köksbordet och pratade, åt , gosade med tindris och bara va. vi satt där faktiskt tills typ 3 då Roy kom hem. timmarna bara flög iväg!
vid 17 ungefär kom min faster och hämtade mig, älskling och tindra så åkte vi hem till henne och åt middag. Celina min kusin, var också där med sin dotter och pojkvän. Celina ska ju få barn nu vilken dag som helst! åh va man längtar efter att få träffa lilla pojken :)
Sen blev det hockey, AIK-skellefteå och tyvärr vann ju skellefteå :/ men vi hade jättemysigt och kom inte hem förens 00 då de blev förlängning hela tiden. men vi hade jättemysigt :)

Igår så blev de hemma och ta de lugnt bara och sen så på kvällen lagade älskling mat och överraskade mig med romantisk middag!
Vi skulle kolla film och äta i vardagsrummet, men när jag går in i köket för att hämta mat så har han tänt ljus överallt och dukat fram på diskbänken och även skrivit en lapp!
såhär gulligt hade han gjort på diskbänken:

lägger upp en bild på lappen han skrev sen, de får ja göra via mobilen för har inte lagt in den.

sen satte vi oss i vardagsrummet, släckte ner och hade ljus och plankan tänd o så åt vi och tittade på film.
En riktigt mysig kväll verkligen!

Jag älskar att min pojkvän när man minst anar det kan göra så otroligt romantiska saker som gör att de pirrar i kroppen och man blir sådär eextra kär!

 

Nej nu ska jag hoppa in i duschen så hörs vi sen!

PUSS!


För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0