Gratis skötbord? Ja tack!

Hellu :)
Middagen bestod av fläskfilé, pommes, vitlökssmör och kryddig bearneas :)

Tindra hade lika bra tajming som alltid och vaknade när jag ätit klart , så skönt att hon 99% av gångerna vaknar efter ja har ätit. Bra samspel mellan mor o dotter ;)^^

Mamma ringde tidigare och sa att hon hittade ett skötbord på blocket jättebilligt, som var lite hembygge. Alltså från början var de ni vet den tråkiga IKEA SNIGLAR skötbordet? Men så var de om-målat och pysslat med så nu var det riktigt praktiskt, plus skötbädd då också som var tvättmaskinbar.
Vi har inte köpt något än då vi inte kommit iväg till IKEA eller annan butik för att köpa. Så mamma ringde hon som la ut annonsen och tjejen säger då "kommer du idag får du det gratis plus en badbalja".
Så mamma åkte dit och hämtade de. Visar bild imorgon! Mycket snyggare än vad jag trodde, maybye you'll be surprised to! :)

Nej nu säger jag godnatt för bloggen. Snorpan ligger o sover, jag har "inrett" skötbordet o tagit hand om disken (haha låter som en riktig hemmafru) medans grabbarna tar en öl o spelar ps3 :)

Imorgon kommer mamma, lillasyster, kusin fia och hennes dotter nea hit på fika och så promenad till djur-gården (bandängens djur) som bara ligger ca 2 minuter från vårt hus nu. Så de blir stoj o bus imorgon :)

Puss o gonatt!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Maria - mamma till Liam ☆

åh hon är så himla liyten och söt!

nu i veckan som kommer har jag mycket inför dopet.

men ska vi ses för en fika veckan efter det? :)

2012-03-10 @ 08:50:38
URL: http://fashionstars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0