Godmorgon!

God morgon! Amning o mysbelysning, sen sovdags igen :)
Känner mig rätt pigg ändå men de är nog för att Tindra o jag sov från halv tolv-tolv där nånstans enda till nu halv sex! Visst brukar inte amma på natten då de brukar räcka med nappen o att bära henne till vår säng så somnar hon om på en gång, men inatt har hon inte ens vaknat för det! Duktig tjej mamma o pappa har <3

Plankans belysning har blivit väldigt svag sen jag senast använde den så de va svårt att få bra bild på den blir att köpa starkare ljusslinga någon dag, men inte för stark. Men men , de här är nu iaf, har bara den o tvn på. Mysigt!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra, med en liten i magen

Riktigt snyggt med plankan! :)



SV: tack så mycket.. Nej jag laddar ner från nätet. Så ligger på säsong 4 nu.

2012-03-26 @ 14:22:40
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0