God morgon!

Idag blev det verkligen sovmorgon. tindra sover ju oftast från 01 till 07. Inatt sov hon från 01:15-08:20!! :)
Nu har hon precis ätit och ligger på mig o halvsover medans jag tittar på vänner :)

Igår så målade jag första lagret på bokstäverna, sen lagade jag kokt potatis, stekte laxfiléér i matlagningsgrädde med citronpeppar och salt på och sen så hade vi citron och dillsås till. Så sjukt gott det blev! Dock var vi så hungriga så glömde helt bort att fota först hehe :)

Nej nu ska vi lägga oss i sängen o gosa med pappsen :)
Puss så länge!

För varenda unge

Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Oh vad härligt, jag hoppas att våran lilla bebis kommer sova bra. Så ma får någon sömn :)



Hur smakade chipsen? :) hehe



SV: tack för den snälla komplimangen om magen.

2012-03-17 @ 10:16:21
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0