Fiskgratäng!

Hej på er! Sitter och ska precis hugga in i fiskgratängen som jag lagat! Mums! Tösen sover o älskling skulle träffa sin förra granne ( han var granne innan vi flyttade hit, så nu bor dom fyra minuter ifrån istället haha!) så de blir att äta goda maten själv framför desperate housewives. :)

Idag var de fullt ös, massa djur o prat och kakor o te o kaffe o promenad och mys! Har haft en jättebra dag med nära o kära! Glömde helt bort att fota t o m haha. Har bara en bild från när jag var påväg och skulle möta fia och nea där vid elva.

Men ska se om fia lagt upp/lägger upp några bilder sen så får jag sno dom ;)

Nej nu ska jag hugga in i maten och se ett avsnitt innan baby kommer hem. Maten ser inte god ut, men ja har provsmakat o den är asgod!:)

 

För varenda unge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bloggerfy Splinx
Föräldraskap bloggar Bloggparaden
RSS 2.0